ادای احترام مسئولان قضایی گلستان به ایثارگران دادگستری استان 

17:28 - 03 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۷۵۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ادای احترام مسئولان قضایی گلستان به ایثارگران دادگستری استان 
 رئیس کل دادگستری گلستان با همراهی دادستان مرکز استان و جمعی از مسئولان قضایی استان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با خانواده شهید غلامی از کارکنان قضایی و خانواده بسیجی ایثارگر سیدرضاحسینی از کارکنان اداری دیدار کردند. 

خبرگزاری میزان- حیدر آسیابی در دیدار با خانواده شهید غلامی از کارکنان قضایی و خانواده بسیجی ایثارگر سیدرضاحسینی از کارکنان اداری، با قدردانی از صبر و ایثار خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: دستاورد‌ها و اقتدار امروز کشور، مرهون این ایثارگری هاست و هفته دفاع مقدس بهترین‌فرصت برای یادبود و قدردانی از این‌خانواده ها است.

وی افزود: تجربه دفاع مقدس سبب پیروزی در جبهه مقاومت شده است و اقتدار موشکی موجب تقویت بنیه دفاعی شده است.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود:اینکه بیش از ۴۰۰ نفر از اعضای خانواده معظم شهدا و ایثارگران در دستگاه قضایی استان خدمت می‌کنند سبب افتخار و یکی از علل سلامت دستگاه قضایی است.

رئیس کل دادگستری گلستان در این دیدار‌ها از تلاش‌های خالصانه و جهادی همراه با اخلاق و مردمداری آقای غلامی معاون قضایی دادگستری استان و همچنینی از اهتمام حسینی، کارمند ایثارگر دادگستری استان در برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس در مجموعه‌های قضایی گلستان، قدردانی کرد.

ادای احترام مسئولان قضایی گلستان به ایثارگران دادگستری استان 

رسیدگی به درخواست‌های ۷۶ نفر امروز در دادگستری گلستان
حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری گلستان دستور بررسی درخواست‌های ۷۶ نفر از مراجعان را در دیدار مردمی امروز خود صادر کرد.

تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و اجرای احکام، ورود دادگستری برای حل مشکل واحد‌های تولیدی، درخواست اعسار و پرداخت اقساطی جزای نقدی، درخواست اعمال ماده ۴۷۷، اعتراض به نحوه اجرای حکم، درخواست مرخصی برای مددجویان زندان‌های استان موضوع بیشتردرخواست‌های مراجعان در ملاقات مردمی امروز بود.

ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان، سه شنبه‌ها برگزار می‌شود و برای جلوگیری از شلوغی و کاستن از معطلی مردم، امکان نوبت‌گیری اینترنتی از طریق سامانه عدل ایران فراهم شده است.

در دیگر روز‌های هفته نیز معاونان رئیس کل دادگستری استان، پاسخگوی مراجعان هستند و درخواست‌های آنان را رسیدگی می‌کنند

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *